неділю, 21 червня 2020 р.

Дистанційне завдання групи К-19-4 на 22.06.2020


План-конспект уроку з фізичної культури групи К-19-4
Тема: «Футбол»
Завдання уроку:1)Удосконалювати техніку виконання: ведення м’яча ;зупинки м’яча;передачі м’яча внутрішньою стороною стопи;ударів по м’ячу вивченими способами у площину воріт.
2)Розвивати спритність,координаційні здібності.
3)Виховувати дисциплінованість,почуття колективізму,інтерес до уроків фізичної культури та футболу.
Інвентар: м’ячі,фішки,секундомір,свисток.
Тип уроку: комбінований

Частина
  уроку
Зміст
Дозу-
вання
Організаційно-методитні вказівки
Підго-товча
(12-13хв)

1.Шикування в одну шеренгу. Рапорт
2.Вимірювання ЧСС за 10 с
3.Повідомлення завдань уроку.
Повторення правил БЖД на уроці.
4.Перевірка домашнього завдання


5.Різновиди ходьби:
  - на носках;
  - на п’ятах ;
  - на зовнішній стороні стопи;
  - напівприсівши;
  - у повному присяді.

6.Різновиди бігу:
  - з високим підніманням стегна;
  - з-закидом гомілки;
  - приставним кроком:правим ,лівим та     поперемінним кроком;
  - стрибковий.
  - вправи на встановлення дихання;
7.Загальнорозвивальні вправи в русі:
 - вихідне положення (В.П.)- руки на пояс. 1 – нахил голови вперед; 2 – те саме назад; 3 – те саме праворуч; 4 – те саме ліворуч;
- В.П. – права рука вгорі; відведення прямих рук; 1-2 – права рука вгорі; 3-4 – ліва рука вгорі;
 - В.П. – руки перед собою зігнуті в ліктях; відведення прямих і зігнутих рук назад; 1-2 – відведення зігнутих рук; 3-4 – відведення прямих рук;
  - В.П. – руки в сторони; колові оберти рук; 1-4 – вперед; 5-6 – назад;
  - В.П. – на кожен крок нахил; 1-2 – нахил до правої ноги; 3-4 – нахил до лівої ноги;
  - В.П. – руки перед собою; різнойменні торкання носками ніг кистів рук; 1-2  -  до правої; 3-4 – до лівої;
  - В.П  - руки до колін; ходьба випадами; 1-2 – випад лівою  ногою; 3-4 – те саме правою ногою;
  - стрибки; 1-4 – на лівій нозі; 1-4 – на правій нозі; 1-4 – на обох ногах.
1-2 хв

30 сек
30 сек
30 сек
3 хв

до 2хв






2-3 хв






3-4 хв

3-4 р.



5-6 р.


5-6 р.




3-4 р.


7-8 р.


7-8 р.



7-8 р.


2-3 р.



В одну шеренгу. Фізорг класу.

Фіксувати час і результат.
Чітко і голосно.
Учитель і учні. Гра «Мікрофон»
Учні демонструють презентації на ноутбуці про Українських футболістів.

Руки на поясі.
Руки за головою.
Руки на поясі.

Дівчата – руки на колінах, хлопці – руки за головою

Спину тримати вертикально.

Стрибки  виконувати  якомога  вище

Повільна ходьба.






Руки в ліктях не згинати.










Намагатися не  згинати ногу у колінному суглобі.

Руки тримати на рівні груде



Спину тримати вертикально


Приземлення здійснювати на носочки.


Основна
(27-29хв)
1.Шикування.Розподіл на 2 групи.



2. «Човниковий» біг 4х9,з перенесенням фішок(1 група) ,
Присідати 3х4-5 р. (2 група)
3.Естафети  з елементами футбол
   - ведення по-прямій;
   - ведення змійкою;
   - ведення «Човниковий» біг;
   -  ведення  змійкою з ударом у задану                ціль .
4.Жонглювання м’яча ногою (1 група). Комплексна індивідуальна естафета (2 група)- один за одним учні виконують ведення з обведенням стійок(7-8 м.) зупинку м’яча і удар у площину воріт.
5.Вимірювання ЧСС за 10 с
6.Перевірка правил гри у міні-футбол.
7.Навчальна ,двостороння гра.             
До 1хв


2-3хв


6-7хв





8-9 хв

2-3 р.



30 сек
2-3 хв

8-9 хв
В одну шеренгу . Хлопці -1 група, дівчата -2 група. (Призначення головного у групі)
Старт за сигналом. Спочатку  1 група виконує,а потім групи міняються завданнями.
Команди(група 1 і 2) стають у колону.
Слідкувати за правильним виконанням вправ.


Показ разом з поясненням. Давати методичні вказівки. Здійснювати індивідуальний підхід. Групи виконують завдання по черзі.

Фіксувати час і результат.
Проведення у вигляді вікторини.
Розподіл на команди. Суддівство. Відпочинок між таймами до 1 хв.
Заключна
(3-5 хв)
1.Шикуваннядв.Вимірювання ЧСС за10с
2.Гра на увагу.

3.Підведення підсумків уроку.      

Оцінювання.
4.Домашнє завдання

5.Вихід зі стадіону

До 1хв
1 хв

2 хв


30 сек

15 сек
В одну шеренгу. Фіксувати час.

Виконувати дану команду тільки зі словом «Група».
Відмічання кращих учнів.
Вказати на допущені помилки.

Повторити правила Т.Б.

Колоною,один за одним.







Немає коментарів:

Дописати коментар