Дистанційне завдання для групи ТЕ-19-3 на 25.03.2020
План-конспект уроку з фізичної культури групи ТМ-19-3
Тема: «Футбол»
Завдання уроку:1)Удосконалювати техніку виконання: ведення м’яча ;зупинки м’яча;передачі м’яча внутрішньою стороною стопи;ударів по м’ячу вивченими способами у площину воріт.
2)Розвивати спритність,координаційні здібності.
3)Виховувати дисциплінованість,почуття колективізму,інтерес до уроків фізичної культури та футболу.
Інвентар: ноутбук, м’ячі,фішки,секундомір,свисток.
Тип уроку: комбінований
Частина
уроку
|
Зміст
|
Дозу-
вання
|
Організаційно-методитні вказівки
|
Підго-товча
(12-13хв)
|
1.Шикування в одну шеренгу. Рапорт
2.Вимірювання ЧСС за 10 с
3.Повідомлення завдань уроку.
Повторення правил БЖД на уроці.
4.Перевірка домашнього завдання
5.Різновиди ходьби:
- на носках;
- на п’ятах ;
- на зовнішній стороні стопи;
- напівприсівши;
- у повному присяді.
6.Різновиди бігу:
- з високим підніманням стегна;
- з-закидом гомілки;
- приставним кроком:правим ,лівим та поперемінним кроком;
- стрибковий.
- вправи на встановлення дихання;
7.Загальнорозвивальні вправи в русі:
- вихідне положення (В.П.)- руки на пояс. 1 – нахил голови вперед; 2 – те саме назад; 3 – те саме праворуч; 4 – те саме ліворуч;
- В.П. – права рука вгорі; відведення прямих рук; 1-2 – права рука вгорі; 3-4 – ліва рука вгорі;
- В.П. – руки перед собою зігнуті в ліктях; відведення прямих і зігнутих рук назад; 1-2 – відведення зігнутих рук; 3-4 – відведення прямих рук;
- В.П. – руки в сторони; колові оберти рук; 1-4 – вперед; 5-6 – назад;
- В.П. – на кожен крок нахил; 1-2 – нахил до правої ноги; 3-4 – нахил до лівої ноги;
- В.П. – руки перед собою; різнойменні торкання носками ніг кистів рук; 1-2 - до правої; 3-4 – до лівої;
- В.П - руки до колін; ходьба випадами; 1-2 – випад лівою ногою; 3-4 – те саме правою ногою;
- стрибки; 1-4 – на лівій нозі; 1-4 – на правій нозі; 1-4 – на обох ногах.
|
1-2 хв
30 сек
30 сек
30 сек
3 хв
до 2хв
2-3 хв
3-4 хв
3-4 р.
5-6 р.
5-6 р.
3-4 р.
7-8 р.
7-8 р.
7-8 р.
2-3 р.
|
В одну шеренгу. Фізорг класу.
Фіксувати час і результат.
Чітко і голосно.
Учитель і учні. Гра «Мікрофон»
Учні демонструють презентації на ноутбуці про Українських футболістів.
Руки на поясі.
Руки за головою.
Руки на поясі.
Дівчата – руки на колінах, хлопці – руки за головою
Спину тримати вертикально.
Стрибки виконувати якомога вище
Повільна ходьба.
Руки в ліктях не згинати.
Намагатися не згинати ногу у колінному суглобі.
Руки тримати на рівні груде
Спину тримати вертикально
Приземлення здійснювати на носочки.
|
Основна
(27-29хв)
|
1.Шикування.Розподіл на 2 групи.
2. «Човниковий» біг 4х9,з перенесенням фішок(1 група) ,
Присідати 3х4-5 р. (2 група)
3.Естафети з елементами футбол
- ведення по-прямій;
- ведення змійкою;
- ведення «Човниковий» біг;
- ведення змійкою з ударом у задану ціль .
4.Жонглювання м’яча ногою (1 група). Комплексна індивідуальна естафета (2 група)- один за одним учні виконують ведення з обведенням стійок(7-8 м.) зупинку м’яча і удар у площину воріт.
5.Вимірювання ЧСС за 10 с
6.Перевірка правил гри у міні-футбол.
7.Навчальна ,двостороння гра.
|
До 1хв
2-3хв
6-7хв
8-9 хв
2-3 р.
30 сек
2-3 хв
8-9 хв
|
В одну шеренгу . Хлопці -1 група, дівчата -2 група. (Призначення головного у групі)
Старт за сигналом. Спочатку 1 група виконує,а потім групи міняються завданнями.
Команди(група 1 і 2) стають у колону.
Слідкувати за правильним виконанням вправ.
Показ разом з поясненням. Давати методичні вказівки. Здійснювати індивідуальний підхід. Групи виконують завдання по черзі.
Фіксувати час і результат.
Проведення у вигляді вікторини.
Розподіл на команди. Суддівство. Відпочинок між таймами до 1 хв.
|
Заключна
(3-5 хв)
|
1.Шикуваннядв.Вимірювання ЧСС за10с
2.Гра на увагу.
3.Підведення підсумків уроку.
Оцінювання.
4.Домашнє завдання
5.Вихід зі спортивної зали
|
До 1хв
1 хв
2 хв
30 сек
15 сек
|
В одну шеренгу. Фіксувати час.
Виконувати дану команду тільки зі словом «Клас».
Відмічання кращих учнів.
Вказати на допущені помилки.
Повторити правила Т.Б.
Колоною,один за одним.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар