План-конспект уроку з фізичної культури групи ТЕ-17-3
Тема: «Футбол»
Завдання уроку:1)Удосконалювати техніку виконання: ведення м’яча ;зупинки м’яча;передачі м’яча внутрішньою стороною стопи;ударів по м’ячу вивченими способами у площину воріт.
2)Розвивати спритність,координаційні здібності.
3)Виховувати дисциплінованість,почуття колективізму,інтерес до уроків фізичної культури та футболу.
Інвентар: ноутбук, м’ячі,фішки,секундомір,свисток.
Тип уроку: комбінований
| 
Частина 
  уроку | 
Зміст | 
Дозу- 
вання | 
Організаційно-методитні вказівки | 
| 
Підго-товча 
(12-13хв) | 
1.Шикування в одну шеренгу. Рапорт 
2.Вимірювання ЧСС за 10 с 
3.Повідомлення завдань уроку. 
Повторення правил БЖД на уроці. 
4.Перевірка домашнього завдання 
5.Різновиди ходьби: 
  - на носках; 
  - на п’ятах ; 
  - на зовнішній стороні стопи; 
  - напівприсівши; 
  - у повному присяді. 
6.Різновиди бігу: 
  - з високим підніманням стегна; 
  - з-закидом гомілки; 
  - приставним кроком:правим ,лівим та     поперемінним кроком; 
  - стрибковий. 
  - вправи на встановлення дихання; 
7.Загальнорозвивальні вправи в русі: 
 - вихідне положення (В.П.)- руки на пояс. 1 – нахил голови вперед; 2 – те саме назад; 3 – те саме праворуч; 4 – те саме ліворуч; 
- В.П. – права рука вгорі; відведення прямих рук; 1-2 – права рука вгорі; 3-4 – ліва рука вгорі; 
 - В.П. – руки перед собою зігнуті в ліктях; відведення прямих і зігнутих рук назад; 1-2 – відведення зігнутих рук; 3-4 – відведення прямих рук; 
  - В.П. – руки в сторони; колові оберти рук; 1-4 – вперед; 5-6 – назад; 
  - В.П. – на кожен крок нахил; 1-2 – нахил до правої ноги; 3-4 – нахил до лівої ноги; 
  - В.П. – руки перед собою; різнойменні торкання носками ніг кистів рук; 1-2  -  до правої; 3-4 – до лівої; 
  - В.П  - руки до колін; ходьба випадами; 1-2 – випад лівою  ногою; 3-4 – те саме правою ногою; 
  - стрибки; 1-4 – на лівій нозі; 1-4 – на правій нозі; 1-4 – на обох ногах. | 
1-2 хв 
30 сек 
30 сек 
30 сек 
3 хв 
до 2хв 
2-3 хв 
3-4 хв 
3-4 р. 
5-6 р. 
5-6 р. 
3-4 р. 
7-8 р. 
7-8 р. 
7-8 р. 
2-3 р. | 
В одну шеренгу. Фізорг класу. 
Фіксувати час і результат. 
Чітко і голосно. 
Учитель і учні. Гра «Мікрофон» 
Учні демонструють презентації на ноутбуці про Українських футболістів. 
Руки на поясі. 
Руки за головою. 
Руки на поясі. 
Дівчата – руки на колінах, хлопці – руки за головою 
Спину тримати вертикально. 
Стрибки  виконувати  якомога  вище 
Повільна ходьба. 
Руки в ліктях не згинати. 
Намагатися не  згинати ногу у колінному суглобі. 
Руки тримати на рівні груде 
Спину тримати вертикально 
Приземлення здійснювати на носочки. | 
| 
Основна 
(27-29хв) | 
1.Шикування.Розподіл на 2 групи. 
2. «Човниковий» біг 4х9,з перенесенням фішок(1 група) , 
Присідати 3х4-5 р. (2 група) 
3.Естафети  з елементами футбол 
   - ведення по-прямій; 
   - ведення змійкою; 
   - ведення «Човниковий» біг; 
   -  ведення  змійкою з ударом у задану                ціль . 
4.Жонглювання м’яча ногою (1 група). Комплексна індивідуальна естафета (2 група)- один за одним учні виконують ведення з обведенням стійок(7-8 м.) зупинку м’яча і удар у площину воріт. 
5.Вимірювання ЧСС за 10 с 
6.Перевірка правил гри у міні-футбол. 
7.Навчальна ,двостороння гра.              | 
До 1хв 
2-3хв 
6-7хв 
8-9 хв 
2-3 р. 
30 сек 
2-3 хв 
8-9 хв | 
В одну шеренгу . Хлопці -1 група, дівчата -2 група. (Призначення головного у групі) 
Старт за сигналом. Спочатку  1 група виконує,а потім групи міняються завданнями. 
Команди(група 1 і 2) стають у колону. 
Слідкувати за правильним виконанням вправ. 
Показ разом з поясненням. Давати методичні вказівки. Здійснювати індивідуальний підхід. Групи виконують завдання по черзі. 
Фіксувати час і результат. 
Проведення у вигляді вікторини. 
Розподіл на команди. Суддівство. Відпочинок між таймами до 1 хв. | 
| 
Заключна 
(3-5 хв) | 
1.Шикуваннядв.Вимірювання ЧСС за10с 
2.Гра на увагу. 
3.Підведення підсумків уроку.       
Оцінювання. 
4.Домашнє завдання 
5.Вихід зі спортивної зали | 
До 1хв 
1 хв 
2 хв 
30 сек 
15 сек | 
В одну шеренгу. Фіксувати час. 
Виконувати дану команду тільки зі словом «Клас». 
Відмічання кращих учнів. 
Вказати на допущені помилки. 
Повторити правила Т.Б. 
Колоною,один за одним. | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар